طرح «مهرِیاری» ویژه دانش آموزان کم‌بضاعت در یزد اجرا شد

اسدی مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد گفت: طرح «مهرِیاری» با توزیع ١۴٠ بسته کامل لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان کم‌بضاعت در یزد اجرا شد.

علی اسدی مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و هزینه بالای کتاب‌های کمک ‌تحصیلی و لوازم‌التحریر، جمعیت دانشجویی امام حسن (علیه السلام) استان یزد با برگزاری پویش "مهرِیاری" اقدام به جمع‌آوری کتاب‌های کمک‌ درسی در هر سه مقطع تحصیلی به ویژه کنکور و همچنین تهیه لوازم‌التحریر کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به همت دانشجویان و همراهی مردم نوع دوست یزد در این پویش ۵٠٠ جلد کتاب کمک‌درسی جمع‌آوری شد که پس از تفکیک، ضدعفونی و بسته بندی به دست دانش آموزان مستعدِ کم توان رسید.

اسدی افزود: در این پویش همچنین تعداد ١۴٠ بسته کامل لوازم‌التحریر با توجه به پایه تحصیلی و نیاز دانش آموزان، در حاشیه شهر یزد توزیع شد.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد تاکید کرد: همچنین در ارتباط با خانواده‌ها نیازمند برای تعدادی از دانش آموزان که مشکل جدی در تهیه کفش مناسب را داشتند با کمک خیرین بزرگوار بُن خرید کفش تهیه و توزیع شد.

وی گفت: جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) به‌منظور ایفای نقش مؤثر در رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی و انجام امور خیریه‌ای توسط شبکه فعال گروه‌های جهادی دانشجویی تشکیل شده است.

اسدی اضافه کرد: تربیت نیروی متخصص به‌منظور انجام فعالیت‌های مستمر جهت رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی عمومی باهدف توجه به این نوع آسیب‌ها و درنهایت جذب، جهت‌دهی و سازماندهی مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف ما در این جمعیت است.

کد خبر 1113936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha