پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار با رقابت ۵۰ شرکت کننده برگزار شد

توصیفیان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار،تلاش و تولید استان همدان در ۵ رشته با رقابت ۵۰ شرکت کننده از خواهران و برادران برگزار شد.

«احمد توصیفیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار ،تلاش و تولید استان همدان در 5 رشته با حضور خواهران و برادران برگزار شد.

 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان بهترین عبادت را خواندن قرآن دانست و افزود: پانزدهمین دوره این مسابقات در 5 رشته شامل تحقیق ،حفظ کل، حفظ بیست جز ، حفظ ده جز و مفاهیم درحضور 3 داور تعیین شده برگزار می شود.

 

وی افزود: 50 شرکت کننده در این دوره مسابقات استان شامل 12 خواهر 38 برادر در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان همدان حضور داشتند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه این مسابقات هرساله در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای جامعه کار و تلاش برگزار می شود افزود: قرآن و عترت راهگشای سعادت بشریت است

 

وی تصریح کرد:برگزیدگان مرحله استانی تا پایان سال در مسابقات کشوری با شرکت کنندگان جامعه کارگری سراسر کشور رقابت خواهند کرد که زمان دقیق آن در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1113959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha