برگزیدگان سومین جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی زنجان معرفی شدند

در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی در استان زنجان، از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نمایشگاه های مجازی هنرهای تجسمی در استان زنجان، از برگزیدگان تجلیل شد.

 

آثار ارسالی به دبیر خانه تا پایان شهریورماه سال 1400، 394 اثر از 46 شرکت کننده از شهرستانهای زنجان ،خرمدره و سلطانیه بوده که نسبت به آثار ارسالی  دومین جشنواره ( 305 اثر) با استقبال پر شورتری مواجه شد.

 

آثار ارسالی به جشنواره از سوی 45 هنرمند استان زنجان بود که در رشته نقاشی 99 اثر از 26 هنرمند از شهرستان زنجان و خرمدره، رشته عکاسی 162 اثر از 6 هنرمند از شهرستان زنجان، رشته خوشنویسی و نقاشی خط 54 اثر از 2 هنرمند از شهرستان سلطانیه و زنجان، رشته پوستر 44 اثر از 9 هنرمند از شهرستان زنجان، رشته مد و لباس 9 اثر از یک هنرمند، رشته تصویر سازی 26 اثر از یک هنرمند از شهرستان زنجان عنوان شده است.

 

جلسه داوری آثار با حضور هیات داوران جشنواره حسن نیک بین، نسرین جعفری و بهرام بیات در محل تالار اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

 

در این مراسم از سمیه عباسی و محسن عباسی به عنوان نفرات اول و دوم در رشته نقاشی، لیلا محمدی و میثم یعقوبی به عنوان نفرات اول و دوم و مجتبی کردلو به عنوان شایسته تقدیر در رشته عکاسی تجلیل شد و سید مهدی آقامیری در رشته نقاشی خط شایسته تقدیر معرفی شد.

 

در رشته تصویر سازی ژیلا کبودوند شایسته تقدیر، فریناز افضلی و محمدصادق بهرامی شایسته تقدیر در رشته نقاشی،حسین علینقی بیگی شایسته تقدیر در رشته پوستر و برگزیده بخش ویژه با موضوع ایثار و شهادت سیده نیلوفر محمودیان معرفی شد.

 

کد خبر 1113962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha