ثبت نام دوره تربیت محقق خانواده به همت معاونت پژوهش جامعه الزهراء(س)

معاونت پژوهش جامعه الزهراء(س) جهت ثبت نام در دوره تربیت محقق خانواده به منظور پرورش استعدادهای پژوهشی، نیاز سنجی و اولویت بندی موضوعات پژوهشی حوزه خانواده فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، معاونت پژوهش جامعه الزهراء(س) در راستای انسجام بخشی به ظرفیت‌های علمی طلاب به منظور پرورش استعدادهای پژوهشی، نیاز سنجی و اولویت بندی موضوعات پژوهشی حوزه خانواده؛ دوره تربیت محقق خانواده را همراه با سیر مطالعاتی و آموزش‌های کاربردی برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش دوره ویژه اساتید، طلاب شاغل به تحصیل و یا فارغ التحصیلان سطح دو، سه و چهار رشته‌های تحصیلی «تعلیم و تربیت اسلامی»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «مطالعات اسلامی زنان» و سایر رشته‌های مرتبط است، همچنین طلاب غیر جامعه الزهرا در صورت تایید در کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

 

این دوره با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رضائیان برگزار خواهد شد.

امتیازات دوره؛ تقویت توان علمی و پژوهشی شرکت کنندگان در مسائل مرتبط با نظام خانواده، یادگیری و افزایش مهارت‌های پژوهشی از جمله پروپوزال نویسی و مقاله نویسی، انتشار رایگان مقالات در نشریات علمی جامعه الزهراء(س)، معرفی محققان برتر به مراکز پژوهشی به عنوان پژوهشگر، اولویت این شرکت در طرح ها و کلان پروژه های پژوهشی است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام با مراجعه به سامانه https://pajohesh.jz.ac.ir و ارائه آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي اشتغال به تحصيل و همچنین ارائه مستندات پژوهشی ذکر شده در فرم ثبت نام در زمان مصاحبه علمی اقدام نمایند.

گفتنی است مهلت ثبت نام تا پایان آبان و از طریق سایت https://jz.ac.ir/post/9450 ممکن است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۲۸ تماس بگیرند در صورت عدم احراز شرایط در هر مرحله ثبت نام متقاضی از دوره حذف می‌شود.

لازم به ذکر است که اولویت برگزاری دوره به صورت حضوری خواهد بود که با توجه به شرایط کرونا و شرکت کنندگان تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

 

کد خبر 1113990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha