همدلی‌ همه بخش‌ها در کنار هم  زمینه توسعه استان مرکزی را فراهم می‌کند

وزیر کشور گفت: همدلی‌ همه بخش‌ها در کنار هم زمینه توسعه استان مرکزی را فراهم می‌کند،

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد وحیدی» روز دوشنبه (17 آبان) در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: استان مرکزی سرزمین مفاخر و بزرگانی بسیاری است که در راس آنها امام خمینی(ره) است و همه این بزرگان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ادبی و .... سرآمد بوده اند.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه این استان ۶ هزار و ۲۰۰ شهید سرافراز را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، افزود: استان امام از ابتدای انقلاب نقش موثرآن در اعتلای اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارد.

 

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی صنعتی و کشاورزی است و این صنایع باید فعال و پر رونق باشند، بیان کرد: دلسوزی‌های نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برای استان و صنایع بسیار ارزشمند است و انتظار می‌رود در دوره کنونی نیز حمایت از بدنه دولت و حلقه مدیریت اجرایی استان تداوم داشته باشد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هماهنگی‌ و همدلی‌ همه بخش‌ها در کنار هم  زمینه توسعه استان مرکزی را فراهم می‌کند، ادامه داد: مسئولان استانی به ویژه نماینده ولی فقیه با اشراف کامل نسبت به مسائل مختلف استان و کشور می توانند ایده‌های راهگشایی ارایه شود.

 

در ادامه این دیدار، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نیز ضمن خیر مقدم به وزیر کشور واستاندار استان مرکزی گفت: انتظار می رود دولتمردان جدید در استان با تلاش و کوشش خود یک تحول ایجاد کنند و از فرصت طلایی در اختیارشان با همت و کار جهادی بیشترین بهره را ببرند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر با وجود شرایط دشوار اقتصادی مسایل به گونه‌ای دنبال شد تا آرامش نسبی در استان برقرار باشد، افزود:حضور و مشارکت شهروندان استان نیز که در همه این سال‌ها پای کار بودند جای تقدیر و تشکر دارد.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به نرخ باروری در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: نرخ باروری  در این استان مطلوب نیست و باید به ۲ و سه دهم برسد و ارزیابی‌ها بیانگر ان است که تلاش‌ها برای بهبود شاخص‌های این حوزه اثربخش نبوده است.

کد خبر 1114003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha