وزیر کشور وارد اراک شد

وزیر کشور امروز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه به منظور تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی وارد اراک شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد وحیدی» امروز برای شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی به اراک سفر کرده است و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان ارشد استان مرکزی قرار گرفت.

 

ایشان بعد از ورود به استان مرکزی در گلزار شهدای اراک حضور پیدا کرد و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام  کرد و سپس با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک دیدار کرد.

 

انتخاب اکثر استانداران در کشور محقق شده است

«احمد وحیدی» در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمامی رده های مدیریتی در کشور باید وقت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنند، گفت: رفع مشکلات مردم یکی از مهمترین و اصلی ترین دستور کارهای دولت است و همه استانداران، فرمانداران و تمامی رده های مدیریتی باید تمام وقت در اختیار مردم بوده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه انتخاب اکثر استانداران در کشور محقق شده استف ادامه داد: تنها تعدادی باقی مانده است که در هفته آینده کار انتخاب استانداران در کشور تمام می شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استان مرکزی مهد مفاخر و بزرگان بسیاری است، ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار خوبی دارد که در برخی بخش های صنعتی دچار مشکل شده است و  رفع مشکلات صنایع باید در دستور کار قرار گیرد.

 

اولویت نخست استان مرکزی ساماندهی به امور اقتصادی است

 

«فرزاد مخلص الائمه»نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساماندهی به امور اقتصادی و اصلاح معضلات این حوزه اولویت نخست حلقه مدیریتی جدید در این استان است، گفت: امید است با همدلی و همراهی همه جانبه بتوانیم این مهم را محقق کنیم.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینه برنامه‌هایی در راستای  اصلاح وضعیت اقتصادی استان به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم صنعت و تولید کشور تعریف شده‌ است، ادامه داد:زیربنای اصلاح شرایط کنونی توجه بنیادین در نظام اداری در استان مرکزی است.

 

همراهی مردم در مقابله با کرونا در دیار آفتاب قابل تحسین است

 

در ادامه سید «علی آقازاده» نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در طی سال های گذشته گفت: مردم استان مرکزی همراه و همدل با مسئولان هستند و در ایامی که با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم نیز همراهی خوبی با مسئولان داشتند.

 

استاندار سابق استان مرکزی محوریت راهبردهای چهارسال اخیر استان مرکزی راواکاوی مشکلات صنعت و تسهیل در امور تولید دانست و بیان کرد:رفع موانع صنایع استان یک نوید برای مدیریت ارشد استان است تا با فراغ بال و برنامه‌ریزی عمیق برای رشد توسعه استان اقدام کند.

 

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعت کشور است، ادامه داد: جای خوشحالی دارد که پیگیری امور در چهار سال اخیر با وجود چالش‌های جدی اقتصادی و تحریم‌ها برای روان‌سازی و گره‌گشایی از مشکلات صنایع بزرگ استان نتایج ثمربخش داشته است.

کد خبر 1114021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha