استفاده مطلوبی از ظرفیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در کشور شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم گفت: فعالیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور نشان می‌دهد از ظرفیت این کانون‌ها به نحو مطلوبی در کشور استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین محمدابراهیم» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فعالیت 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور نشان می دهد چقدر خوب، از ظرفیت این کانون ها استفاده می شود، اظهار کرد: ما مسجدی را مسجد می دانیم که در آن پایگاه بسیج باشد، مسجدی را مسجد می دانیم که در آن، کانون فرهنگی هنری باشد و مسجدی را مسجد می دانیم که کارکردهای اجتماعی آن حداکثری باشد.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: امامان جماعات تراز در این فکر هستند که نقش های اجتماعی خود را انجام دهند. ان شاءالله از همه این ظرفیت ها استفاده می کنیم و برنامه داریم تا از وجود بسیج و کانون های فرهنگی هنری بیشتر استفاده کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه الحمدالله دولت مردمی سیزدهم، گام های خوبی برای مردمی شدن فرهنگ و هنر و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برداشته است، گفت: مساجد کانون مردمی شدن و ارتقای فرهنگی کشور هستند، اگر ما می خواهیم  فرهنگ مردم بالنده شود و پیشرفتی در فرهنگ صورت بگیرد، حتما از طریق مساجد صورت می گیرد و راه دیگری ندارد.

 

محمدابراهیم ادامه داد: حتما دولت سیزدهم قدم های بلندی در زمینه استفاده از مساجد برمی دارد و همکاران بنده در مرکز رسیدگی به امور مساجد، جلساتی در این زمینه با وزرا و معاونان دولت سیزدهم برگزار می کنند.

کد خبر 1114046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha