اعزام مدافعان سلامت و زیارت اولی ها به مشهد مقدس از محل موقوفات فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: ۴۰ نفر از مدافعان سلامت و زیارت اولی ها از محل موقوفات فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (دوشنبه 17 آبان) از اجرای هشتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی (ع)» و اعزام مدافعان سلامت و زیارت اولی ها به مشهد مقدس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰ نفر از مدافعان سلامت و زیارت اولی ها از محل موقوفات فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: با توجه به نیات موقوفه «حاج قوام» و «حاج معدل الملک» در استان فارس ۴۰ نفر از زیارت اولی ها و افراد بی بضاعت که تمکن مالی لازم برای سفر به شهر مقدس مشهد را نداشتند در قالب طرح «زائران حرم رضوی» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این دوره از اجرای طرح «زائران حرم رضوی» که برای هشتمین دوره متوالی برگزار می شود، تکریم و تجلیل از کادر بهداشت و درمان نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، اجرای نیات واقفین خیراندیش در زمینه کمک به زوار امام رضا (ع) و ترویج فرهنگ زیارت است.

وی ادامه داد: زائران این طرح تا ۲۰ آبان در مقدس مشهد خواهند بود و پس از آن به شهر شیراز باز می گردند و وقف از ساز و کارهای موثر در رفع مشکلات مردم است.

کد خبر 1114094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha