۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد/ فوت ۳ نفر

کرمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایلام شناسایی شده است، گفت: در حال حاضر سه شهرستان استان ایلام در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در این استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۶۴۶۸۴ نفر  افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، ابراز کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۴۱ نفر  در استان است.

 

وی با اشاره به اینکه موارد فوتی امروز  مربوط به شهرستان ایلام با ۳ فوتی و  شهرستان چرداول با ۱ فوتی است، افزود: در حال حاضر ۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام بستری بوده و تحت مراقبت های لازم قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد: در حال حاضر شهرستان های چرداول، ایوان و دره شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های ایلام و آبدانان در وضعیت نارنجی و شهرستان های دهلران، بدره، ملکشاهی، مهران و چوار در وضعیت زرد قرار دارند.

 

کریمیان با بیان اینکه روند واکسیناسیون در مناطق مختلف استان در حال انجام است از اقشار مختلف مردم که هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند درخواست کرد که برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

وی در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت کاهش یافته است و لازم است اقشار مختلف مردم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 1114109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha