اجرای طرح «آقا حساب کردند» در محلات محمودآباد

هاشمی نسب گفت: خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد از آغاز شیوع کرونا تاکنون، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها و نانوایی های محلات این شهرستان در قالب با طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام نیازمندان هستند.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند، اظهار کرد: این خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) با فعالیت های عام المنفعه به دنبال ترویج سیره منور رضوی هستند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) باتوجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونایی در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) با مراجعه به سوپر مارکت های محلات شهری و روستایی بدهی نیازمندان را با حفظ کرامت آنها پرداخت می کنند.

 

وی ادامه داد: خادمیاران با همراهی «ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه پاسداران شهرستان محمودآباد در یکی از فروشگاه‌های این شهرستان حضور یافتند و بدهی یک خانواده نیازمند به آن فروشگاه را به مبلغ ۲.۵ میلیون تومان در قالب طرح «آقا حساب کردند» از طرف دفتر خدمات رضوی شهرستان پرداخت کردند. 

هاشمی نسب گفت: تمامی فعالیت های حوزه خادمیاری به نیابت از امام رئوف(ع) انجام می شود.

 

وی یادآورشد: همچنین با همراهی فرمانده سپاه این شهرستان ضمن حضور در منزل یک خانواده نیازمند محمودآبادی و سرکشی از آنان، یک سبد کالا و بسته متبرک رضوی به آنان اهدا شد.

کد خبر 1114120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha