۲۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان سمنان مقاوم سازی و احداث شد

مشهدی الاصل از مقاوم سازی، احداث و خرید ۲۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان سمنان در شش ماهه نخست سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان،« مهرداد مشهدی الاصل»، درجمع خبرنگاران ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد  عنوان کردوگفت: در همین راستا در شش‌ماهه نخست سال جاری تاکنون ۴۱ واحد مسکونی برای مددجویان احداث و  خریداری و همچنین  ۲۱۹ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و مقاوم‌سازی شده است.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، طراحی مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از اولویت‌های مهم حوزه مسکن کمیته امداد است، اظهار کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات استفاده کند.

 

وی اضافه کرد:بیشترین خدمات این نهاد در بخش احداث، تعمیرات ساختمان، آشپزخانه، ساخت حمام و فضاهای بهداشتی بوده است.

 

مشهدی الاصل به صاحبخانه شدن ۴۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره داشت وافزود: از این مجموع ۱۳ خانواده روستایی، ۱۹ خانواده  شهری و ۹ خانواده از ایتام تحت حمایت این نهاد مقدس صاحب‌خانه شدند.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان، اعطای کمک‌های بلاعوض، تسهیلات قرض الحسنه مسکن، معافیت از پروانه ساخت و مجوزهای شهرداری، حق انشعابات آب، برق و گاز را ازجمله حمایت‌های تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد برشمرد و گفت: این نهاد همواره تلاش می‌کند با مشارکت گرفتن از خیرین و تفاهم‌نامه با سازمان‌ها پایان بخش دغدغه مددجویان فاقد مسکن باشد.

 

کد خبر 1114127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha