تلفیق معنویت و سیاست از شاخص‌ های بسیج است

قناعتی گفت: تلفیق معنویت و سیاست از شاخص‌ های بسیج است و در این زمینه باید با سلاح ایمان و سواد رسانه ‌ای عمل کنیم و وظیفه ما روشنگری است و نباید از مواجهه با سئوالات و ابهامات واهمه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد قناعتی»، امروز (دوشنبه 17 آبان) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل امیرالمومنین (ع) استان فارس گفت: شاخص‌ های بسیجیان در ادارات برگرفته از مکتب «شهید سلیمانی» است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس افزود: یکی از شاخص ‌های مهم در مجموعه نظام جمهوری اسلامی به ویژه بحث بسیج، برخورداری از اعتقاد قلبی و عملی به توحید و در نظر گرفتن رضای خدا در امور است.

وی اضافه کرد: پیامبر (ص) همواره بر شتافتن به داد مظلومان تاکید کرده اند و توسل به اهل بیت (ع) باید همواره مورد توجه بسیجیان قرار داشته باشد.

قناعتی تاکید کرد: بصیرت و زیرکی از دیگر شاخص‌ های بسیجیان است و باید مراقب باشیم فریب نخوریم و برخی چهره‌ ها نقاب عوض نکنند اما در بسیج به روی همه باز است که باید بسیجیان به معنویت توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم را باید به بهترین شکل انجام دهیم و حق نداریم مردم را بی‌ جهت معطل کنیم و یکی از ابعاد معنویت برای بسیجیان در ادارات خدمت صادقانه و برخواسته از دل به مردم است.

قناعتی اضافه کرد: تلفیق معنویت و سیاست از شاخص‌ های بسیج است و در این زمینه باید با سلاح ایمان و سواد رسانه ‌ای عمل کنیم و وظیفه ما روشنگری است و نباید از مواجهه با سئوالات و ابهامات واهمه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه فجر فارس تصریح کرد: نباید خود را از مردم جدا کنیم و یکی از شاخص ‌های «شهید سلیمانی» این بود که خود را از مردم جدا نمی‌ کرد.

قناعتی ادامه داد: در مجموعه بسیج و خصوصا ادارات باید جاذبه زیاد و دافعه کم باشد، دافعه برای ضد انقلاب است و دشمن‌ شناسی از شاخصه های دیگر بسیج است که مرتبط با بحث بصیرت است و در حوزه بسیج باید نگاه جهانی داشت و به عنوان بسیجی در ادارات با آغوش باز پذیرای مردم با هر سلیقه‌ ای باشیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از زحمات «رضا اسمی»، تقدیر و «سید اسماعیل علمداری» به عنوان فرمانده جدید حوزه «امیرالمومنین (ع)» ادارات کل استان معارفه شد.

کد خبر 1114129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha