اعضای فعال کانون فرهنگی هنری منتظران نور به اردوی یک روزه رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور گفت: اعضای فعال این کانون و هیئت منتظران نور به اردوی یک روزه در شهرستان سرعین رفتند.

حجت الاسلام «محمدباقر غلامی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای فعال این کانون و هیئت منتظران نور به اردوی یک روزه در شهرستان سرعین رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور تصریح کرد: استفاده از امکانات تفریحی و آب درمانی شهر سرعین از جمله بخش های تفریحی این اردو بود.

 

وی ادامه داد: به دلیل کاهش شیوع بیماری کرونا و وضعیت آبی شهرستان سرعین اعضای این کانون و هیئت تصمیم به برگزاری این اردوی یک روزه را گرفتند.

 

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز در اولویت های برگزاری این اردو بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران نور اعلام داشت: برگزاری نماز جماعت و نشست تربیتی با نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های فرهنگی اردو بود که با استقبال اعضای کانون و هیئت مواجه شد.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در تابستان سال جاری برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی برای اعضای کانون مهیا نشد.

 

کد خبر 1114134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha