اگر مردم میدان دار رسانه نباشند پیروزی حاصل نمی شود

حجت الاسلام قمی با اشاره به نقش مردم در پیروزی های مختلف در حل موضوع بنزین گفت: اگر مردم میدان دار رسانه نباشند و مراقبت نکنند، پیروزی حاصل نمی شود و حضور مردم در پدافند غیرعامل یک ضرورت انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش پدافند غیرعامل ایران پایدار گفت: نقش مردم در موضوع پدافند غیرعامل بی بدیل است. بدون تردید برای مراقبت از هرگونه آسیبی در حوزه پدافند غیرعامل باید لایه های مردمی و رسانه حتما لحاظ شوند. تجربه چندین دهه گذشته ثابت کرده است تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند، پیروزی و موفقیت نصیب کشور است.

 

وی افزود: از این جهت در موضوع پدافند غیرعامل نیز حضور مردم در این صحنه یک ضرورت انکارناپذیر است و باید جدی گرفته شود.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هر آنچه عامل پیروزی انقلاب بوده بدون تردید در آینده نیز همان موجب پیروزی، پیشرفت و توسعه است. آنچه عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، مبارزه مسلحانه نبود بلکه اجتماع و وحدت مردم این مرز و بوم رمز موفقیت انقلاب است.

 

وی گفت: در آینده و در موضوع پدافند غیرعامل نیز با وجود مردم پیروزی ها یکی پس از دیگری حاصل می شوند. برای حفاظت از این مردم باید همگرایی وجود داشته باشد مانند ماجرای اخیر بنزین و حضور و اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما.

 

وی گفت: البته این موضوع ناکافی است زیرا اگر مردم خود را رسانه ندانند، گره باز نمی شود.

 

حجت الاسلام قمی گفت: در پدافند غیرعامل باید به لایه رسانه پایداری از جنس مردم بیش از پیش توجه و فکر شود. محاسبات اینچنینی پدافند غیرعامل را به نقطه ای آرامش بخش و بی دغدغه می رساند.

 

 

کد خبر 1114156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha