معضل اختلال در پمپ بنزین ها با کمک رسانه مدیریت شد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه پایدار دارای ابتکار عمل در بحران و روایت داستان است، گفت: معضل اختلال در پمپ بنزین ها با کمک رسانه مدیریت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هاشمی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس پدافند غیرعامل این وزارتخانه در همایش پدافند غیرعامل ایران پایدار گفت: رسانه پایدار رسانه ای است که ابتکار عمل در طرح هر بحران و داستانی داشته باشد. این رسانه، رسانه ای پایدار است.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در موضوع پمپ بنزین ها و اختلالی که در ارایه خدمات سوخت به وجود آمد، رسانه ملی به همراه تمامی رسانه ها در کشور بسیار موثر بودند و آن قدر این موضوع شیرین بود که همه از آن تعریف می کنند. موضوع اختلال در پمپ بنزین ها با کمک رسانه مدیریت شد.

 

وی افزود: خباثت و حماقت از سوی دشمن در رسانه ها و فضای مجازی وجود دارد و تدبیر رسانه های ما در اقدام ملی و به موقع در مقابله با تهدید دشمن بسیار موثر بود.

 

وی با اشاره به نقش رسانه در جنگ 33 روزه لبنان یادآور شد: در این جنگ نیز با توجه به اثرگذاری رسانه جبهه مقاومت پیروز شد.

 

وی تصریح کرد: اگر ابتکار عمل در جبهه حق باشد، جبهه باطل نتیجه ای ندارد. از سردار جلالی که با دقت عمل دغدغه پدافند غیرعامل کشور را بر عهده دارند و در این زمینه زحمات بسیار را تقبل می کنند، بسیار تشکر می کنم و آرزوی پیروزی های بیشتر را دارم.

 

 

کد خبر 1114171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha