مرحله نیمه‌ نهایی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن برگزار می شود

حسینی گفت:مرحله نیمه‌نهایی چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر حسینی» امروز دوشنبه (۱۷ آبان) در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم بیان کرد: مرحله نیمه‌نهایی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای اولین‌بار در ایام کرونا به مسابقات سراسری قرآن افزوده شده و طی آن فایل تصویری شرکت‌کنندگان که پیش از این طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط شده بود، در حضور گروه داوری پخش و قضاوت می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی گفت: این مرحله از مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰ به صورت غیر حضوری در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

وی افزود: در این مرحله از مسابقات اجرای ۳۹۰ شرکت‌کننده شامل ۲۵۷ شرکت‌کننده در بخش آقایان و ۱۳۳ شرکت‌کننده در بخش بانوان مورد داوری قرار می‌گیرد که در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق ۷۷ نفر، قرائت ترتیل ۵۰ نفر، حفظ کل قرآن ۶۳ نفر، حفظ ۲۰ جزء قرآن ۴۰ نفر و اذان نیز ۲۷ نفر حضور دارند.

 

حسینی با بیان اینکه در بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق فایل تصویری ۲۳ نفر، در رشته قرائت ترتیل ۳۳ نفر، در رشته حفظ کل قرآن ۴۵ نفر و در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم ۳۲ نفر داوری می‌شود؛ اظهار کرد: راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی از استان خراسان رضوی ۳۴ نفر هستند که شامل ۲۷ نخبه قرآنی آقا و ۷ نخبه قرآنی خانم می‌شوند.

کد خبر 1114189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha