لزوم راه اندازی تیم های سیار واکسیناسیون در گیلان

عبدالله پور با بیان اینکه حل چالش های حوزه سلامت نیازمند همراهی همگان است گفت: راه اندازی تیم های سیار واکسیناسیون در گیلان مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز ( دوشنبه، ۱۷ آبان ) در نشست واکسیناسیون کرونا در رشت اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان گیلان دارای چالش های زیادی است‌.

 



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر همراهی همه مسئولان‌ نباشد، چالش ها و مشکلات بخش بهداشت و درمان قابل حل نیست گفت: جمعیت قابل توجهی در رشت هنوز واکسن نزده اند.

 



وی اذعان کرد: لازم است با راه اندازی تیم های سیاری و در اختیار گذاشتن حداقل ۲۰ دستگاه (ون) توسط دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، واکسیناسیون در رشت نیز به حد قابل قبولی برسد.
 

«سید امیرحسین علوی» شهردار رشت نیز در این نشست از همکاری مجموعه شهرداری در تحقق اهداف نظام سلامت گیلان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری رشت قادر است پنج اتوبوس و مینی‌بوس را برای طرح واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دهد.

 



 گفتنی است؛ در این نشست، وضعیت شهرستان‌هایی که در پوشش واکسیناسیون از میزان متوسط استانی، پایین تر هستند نیز با مشارکت مجازی مدیران شبکه های بهداشت و درمان و همچنین فرماندهان سپاه نواحی شهرستانها مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1114193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha