۸ هنرمند چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راهیابی هشت هنرمند استان چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد و گفت: این هنزمندان در محله نهایی با ۴۳۲ هنرمند دیگر رقابت می‌کنند.

«ابراهیم شریفی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: بر این اساس محمدرضا قجاوند نوازنده پیانو و فرناز نورمند نوازنده گیتار کلاسیک در گروه سنی «الف» و یاس گل شریفان نوازنده گیتار کلاسیک در گروه سنی «ب» در بخش کلاسیک پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین آرمان ریاحی نوازنده سه‌تار در گروه سنی «الف»، نیما کریم‌زاده مصطفی آبادی نوازنده سه‌تار و آتنا عبدالهی نوازنده قانون در گروه سنی «ب» و بابک جهانبین نوازنده کمانچه در گروه سنی «ج» فرصت حضور در بخش دستگاهی مرحله نهایی این جشنواره را کسب کردند.

 

وی تصریح کرد: این هشت هنرمند راه یافته به مرحله نهایی در حال حاضر مشغول آماده‌سازی آثار خود برای شرکت در این مرحله هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آثار هشت هنرمند راه یافته به مرحله نهایی از میان یک هزار و ۵۳۰ اثر ارسالی در ۲ بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک به دبیرخانه جشنواره برگزیده شده است.

 

شریفی افزود: راه یافتگان به مرحله نهایی تا ۳۰ آبان فرصت دارند آثار هنری خود را به سامانه این جشنواره ارسال کنند.

 

کد خبر 1114268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha