جذب هنرمندان ارزشی به مساجد هدف غایی ما در « رواق قلم» است

قهرمانی با اشاره به میزبانی استان یزد در « رواق قلم » گفت: جذب هنرمندان ارزشی به مساجد و استفاده از این ظرفیت هدف اصلی ما در « رواق قلم» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسن قهرمانی مدیردفترهنری ادبی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در وبینار آموزشی توجیهی جشنواره ملی داستان و شعر بچه‌های مسجد با عنوان « رواق قلم» گفت: این رواق به منظور استفاده از ظرفیت هنرمندان است و هدف از آن ورود قشر خاکستری جامعه به بحث بچه‌های مسجد است تا از این طریق بتوانیم به هنر مساجد کشور پروبال دهیم.

وی افزود: در خارج از کانون‌ها هنرمندان ارزشی داریم که این جشنواره می‌تواند این هنرمندان را جذب کرده و به نوعی ظرفیتی برای استفاده بهینه از آنها می‌شود.

قهرمانی با اشاره به بخش های مختلف رواق قلم گفت: ما در این رواق بخش آزاد را معرفی کرده‌ایم تا بتوانیم هنرمندان را بدون این که عضو کانون شوند، با فضای کانون‌ها آشنا کنیم و با استقبال از آنها از هنرشان بهره‌مند شویم.

وی گفت: ما باید افرادی که تخصص‌های هنری دارند را جذب کنیم و این جوامع در حال رویش را با پایه‌های محکم حمایت کنیم تا به هدف‌گذاری در بخش هنر بچه‌های مسجد برسیم.

کد خبر 1114303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha