واریز ۳۰۰ میلیون ریال سرانه حمایتی برای کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی گفت: نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال سرانه حمایتی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین واریز شده است.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: رویداد فهما یکی از اقدامات خوبی است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد در حال اجراست و در این رویداد کانون های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کرده و با کسب امتیاز لازم، از اعتبارات و سرانه حمایتی برخوردار شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به ثبت این فعالیت ها از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیاز بالا، 29 میلیون و 600 میلیون تومان سرانه حمایتی به حساب 50 کانون فرهنگی هنری در استان واریز شده است.

 

وی عنوان کرد: این کانون ها با ثبت فعالیت های خود در بخش های مختلفی که در رویداد فهما تعریف شده بود بالای 6 هزار امتیاز کسب کرده بودند که بر اساس این امتیاز سرانه حمایتی در سال جاری به این کانون ها اختصاص یافت.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: در سال جاری سومین رویداد فهما با شعار «به توان مردم» در قالب سه شبستان و 12 رواق آغاز شده است که در این رواق ها بخش های مختلفی تعریف شده است که کانون های مساجد می توانند فعالیت های خود در بخش هایی نظیر کتاب و کتابخوانی، مواسات و همدلی، کاهش آسیب های اجتماعی، برنامه های قرآنی و غیره در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و از امتیاز لازم بهره مند شوند.

 

وی یادآور شد: کانون های مساجد تا پایان آذر ماه مهلت دارند که فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند و با کسب امتیاز بالا، بودجه و سرانه حمایتی دریافت کنند.

کد خبر 1114366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha