هفته کتابخوانی فرصتی برای تجلیل از خادمان عرصه کتاب است

احسانی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب در استان همدان خبر داد و گفت: «جایزه قلم هگمتانه» و معرفی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با هفته کتاب در همدان برگزار خواهد شد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا یکم آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است، افزود: مراسم اختتامیه دومین دوره انتخاب کتاب سال استان همدان با عنوان «جایزه قلم هگمتانه» و معرفی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با هفته کتاب در همدان برگزار خواهد شد.

 

احسانی از برپایی نمایشگاه تازه های کتاب استان همدان خبر داد و افزود:  برگزاری مراسم عصر کتاب (تجلیل از هادی گروسین، محقق و پیشکسوت برجسته همدانی) دیگر برنامه‌ای است که در این هفته برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزاری مراسم سفیر کتاب و تجلیل از برگزیدگان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان را از دیگر ویژه‌برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اهدای کتاب به مراکز آموزشی و فرهنگی و برگزاری جلسات معرفی بررسی و نقد کتاب در مرکز استان و شهرستان‌ها عنوان سایر برنامه‌های این اداره کل است.

کد خبر 1114486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha