نخستین دوره سفیران مساجد اروند برگزار می‌شود

قانعیان از برگزاری نخستین دوره سفیران مساجد در راستای توانمندسازی و کادر سازی به مدت سه روز در مجتمع علم الهدی اهواز خبر داد.

«حسین قانعیان» صبح امروز (سه شنبه ۱۸ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به برگزاری نخستین دوره سه روزه سفیران مساجد اروند در شهرستان اهواز اظهار کرد: این دوره به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند که شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند افزود: ای دورع از فردا (چهارشنبه ۱۹ آبان) تا (جمعه ۲۱ آبان) به مدت سه روز ویژه برادران عضو کانون‌های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند مجتمع علم الهدی اهواز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید برجسته کشوری دعوت شده است افزود: در این دوره معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما کشور هم حضور دارد تا از نزدیک روند برگزاری کلاس‌ها و تدریس‌ها را بررسی کند.

 

قانعیان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود مقرر شده تا از هر کانون فرهنگی هنری مساجد این منطقه یک نفر به عنوان نماینده حضور داشته باشد که پس از پایان دوره اطلاعات به دست آمده را در اختیار بچه‌های مسجدی کانون های مربوطه خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به تداوم این دوره اضافه کرد: این برنامه آخرین دوره نخواهد بود بلکه ادامه دار است تا در راستای ارتقای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این منطقه گامی موثر انجام دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد منطقه آزاد اروند یاد آور شد: محورهای اصلی تدریس اساتید این دوره توانمندسازی و کادرسازی، سواد رسانه ای، ضرورت کارهای فرهنگی و تشکیلاتی، توجه به شهدا و انعکاس و روایت خاطرات شهدا و وصیت‌نامه این عزیزان خواهد بود.

 

کد خبر 1114492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha