توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان  شهرستان بابل

حجت الاسلام عالیشاه از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان، بین نیازمندان شهرستان بابل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۸آبان) در رزمایش کمک مومنانه که به همت بنیاد علوی، خیران و مراکز نیکوکاری شهرستان بابل برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال دو مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شد؛  یک مرحله در ماه مبارک رمضان طرح  اطعام مهدوی بود و یک مرحله هم در ماه محرم و صفر طرح اطعام و اکرام حسینی بود که مجموعا در این دو طرح یک میلیون و ۸۰۰هزار پرس غذای گرم و ۱۷۰هزار سبد غذایی از ۳۰۰هزارتومان تا ۵۰۰هزار تومان  بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در دهه آخر ماه صفر و در طرح ویژه نذرواره سردار سلیمانی نیز ۱۵ هزار سبد غذایی توزیع و هر روز از اربعین تا شهادت امام رضا (ع) ۲۰هزار پرس غذای گرم مجموعا ۱۹۰هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

 

وی به پرداخت مستمری مددجویان اشاره و تصریح کرد: مستمری مددجویان ،یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان به مددجویان پرداخت می شود.

 

 

 

حجت الاسلام عالیشاه در مورد مسکن مددجویی هم بیان کرد: ساخت ۱۳۰۰واحد مسکن مددجویی شروع شده  است و  تسهیلات مسکن ۱۰۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و ۳۰میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و با  ۲۰میلیون تومان وام خیرین و آورده مددجو برای مددجویان مسکن تیپ یک یا تیپ دو ساخته و به آنها تحویل داده می شود.

 

 

وی با بیان اینکه همه باید برای خدمت رسانی به نیازمندان در میدان باشیم  و با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۲هزار بسته معیشتی تهیه و با حفظ شان و کرامت نیازمندان در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه ارزش ریالی این بسته های معیشتی را یک میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 1114517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha