دانشگاه فنی و حرفه ای در کمک به اقتصاد کشورنقش موثری دارد

حجت‌السلام امینی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور دارای امتیازات بی نظیری است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت‌السلام «عباس امینی»  در دیدار با رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ضمن تأکید بر امتیازات دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور، گفت:  نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

امام جمعه شاهرودبا اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه اظهارداشت: دانشگاه فنی و حرفه ای دارای پتانسیل بالا و توانمندیهای خوبی است.

 

وی نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه علمی این شهرستان و استان سمنان و کشور را قابل تقدیر دانست وافزود: اصل تاثیرگذاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جوامع پیشرفته بسیار معروف و اثرات آن مشهود است.

 

دانشگاه فنی و حرفه ای تحول گرا و کارآفرین است

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرودنیز دراین نشست  ضمن معرفی ماهیت دانشگاه فنی و حرفه ای و مزایای تحصیل در این دانشگاه گفت: در سال تحصیلی جدید پذیرش ۴۰ درصدی در این دانشگاه نشان از اعتماد مردم به آموزش های مهارتی به عنوان اقتصادی ترین نوع آموزش است که هم موجب امنیت بخشی شده و هم از بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و عدم اشتغال و و نارضایتی در سطح جامعه پیشگیری خواهد کرد.

 

«شیرین محمدی پناه» دانشگاه فنی و حرفه ای را دانشگاهی تحول گرا و کارآفرین عنوان کردوافزود: ارتقاء سطح فرهنگی و تربیت نیروی کارآفرین از اولویتهای دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود است.

 

وی تعامل و همکاری این دانشگاه با نهادها، سازمان ها و ادارات فرهنگی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی آحاد جامعه از طریق برنامه ریزی و انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار این مجموعه اعلام کرد و از حمایت ها و رهنمودهای امام جمعه شهرستان شاهرود از دانشگاه فنی و حرفه ای  تشکر و قدردانی کرد.

 

محمدی پناه در خصوص ضرورت احداث مسجد دانشکده در جوار یادمان شهید به عنوان پایگاه فرهنگی مذهبی؛ با استفاده از کمک های مردمی و خیرین و حمایت های امام جمعه محترم نکاتی را بیان کرد.

کد خبر 1114527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha