افزایش ۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان

علی‌اکبری گفت: در ۶ ماهه سال جاری ۱۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۶۱ تردد در استان زنجان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان امروز در شورای راهبری تصادفات استان زنجان به اهمیت موقعیت استان در زمینه حمل‌ونقل بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه سال جاری ۱۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۶۱ تردد در استان زنجان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

 

عبدالحسین علی اکبری گفت: ۳۲ دستگاه سامانه تخلف سرعت و ۷۸ دستگاه تردد شمار نیز در همه ورودی‌ها و خروجی‌های استان زنجان نصب شده است.

 

وی با اشاره به برنامه جامع کاهش تصادفات در ۵ محور استان گفت: خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات در سطح استان زنجان محسوب می‌شود.

 

این مسئول با بیان اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی‌ها اتفاق می‌افتد که برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه اجرایی شده است، گفت: ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان وجود دارد که ۵۰ نقطه در استان دارای تصادف کم و ۴۷ نقطه دارای تصادف خاص هستند که با اقدامات انجام شده، تنها ۱۳ نقطه باقی مانده و ۸۷ نقطه جدید حادثه‌خیز شناسایی شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آمادگی برای راهداری زمستانی در استان زنجان، افزود: امسال ۲۱درصد اعتبارات راهداری در استان زنجان تخصیص یافته است.

کد خبر 1114554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha