اصحاب فرهنگ و رسانه رسالت سنگینی در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارند

طباطبایی گفت: خداوند متعال در سوره قلم به «نون و قلم» سوگند خورده اند و این نشان می دهد که اصحاب فرهنگ و رسانه رسالت سنگینی در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله طباطبایی» امروز (18 آبان ماه) در افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه گفت: خداوند متعال در سوره قلم به «نون و قلم» سوگند خورده اند و این نشان می دهد که اصحاب فرهنگ و رسانه رسالت سنگینی در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارند.

 

دادستان استان اردبیل تصریح کرد: با وجود قسم های الهی در سوره های مختلف قرآن کریم نشان می دهد که این قسم ها اهمیت و فلسفه خاصی دارد و باید به سوره قلم توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در سطر به سطر آیات تاکید بر تعلق، تفکر و عقلانیت هست و تاکید به علم نشان می دهد که جهت رستگاری و علم آموزی برای بشریت است.

 

طباطبایی عنوان کرد: از ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی نیز افزایش شور و شعور با سواد آموزی و سایر نهادهای آموزشی نشان از فراگیری علم و تاکید بر آیات الهی است.

 

دادستان استان افزود: اصحاب رسانه و قلم بیداری بزرگی را در جامعه ایجاد کرده اند و نشان می دهد که نیازمند فعالیت های رسانه ای در همه زمینه ها هستیم تا شاهد اقدام های اساسی در جامعه باشیم.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اقتدار کشور در زمینه سلاح قلم، سلاح تکنولوژی و سلاح جنگ افزاری را در رویداد بزرگ دریای عمان مشاهده کردیم که به حول قوه الهی توانستیم در برابر زورگویی دشمنان ایستادگی کنیم و امروز پیروز میدان هستیم.

کد خبر 1114566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha