آسیب های حوزه جوانان مطالعه شده و عملکردی به آن پرداخته می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همه امور و آسیب های اجتماعی جوانان به طور مطالعه شده و کاربردی پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی» امروز (۱۸ آبان ماه) در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع آسیب های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه سرمایه های جامعه و نظام  و آینده کشور جوانان هستند و هرگونه هزینه در بهبود و ساماندهی امور آنها بزرگ ترین سرمایه گذاری است.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، همه امور و جایگاه تک تک جوانان برای ما با ارزش و مهم هستند، تاکید کرد: در حوزه جوانان همه باید پای کار باشند و خود را مکلف و موظف بدانند.
 

وی با تاکید بر اینکه به مسائل مرتبط با جوانان باید با موضوعات تحقیقی و علمی تر توجه شود، گفت: مسائل باید کارشناسی شده و به طور تخصصی به آن پرداخته و بهترین و جامع ترین راه حل ها  انتخاب، ارائه و اجرایی شود.
 

هاشمی عنوان کرد: نیاز است تا در برنامه ریزی ها هرگونه آینده نگری پیرامون بحران‌های احتمالی پیش روی جوانان در کنار بسترسازی برای آموزش‌های آنها فراهم شود تا جوانان امید به آینده و رضایت مندی از زندگی در آنها بیشتر شود.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش مشاوره ای جوانان در راستای آگاهی بخشی و هویت بخشی به آنها تاکید کرد و گفت: توجه به سلامت روحی در میان جوانان با فراهم کردن زمینه های نشاط هم بسیار موثر است.
 

وی با تاکید بر اینکه، فضا برای جوانان ما با اخلاقی شایسته، بینش و نگرش بالا و تربیت دینی، بیشتر مهیا شود، ابراز داشت: تقویت احساس امنیت و رشد اجتماعی در بین جوانان نیازمند بررسی و پیشگیری آسیب‌ های عاطفی و اجتماعی است. 
 

هاشمی به نقش رسانه‌ های نو، فرهنگ مجازی و دیگر حوزه های اطلاع رسانی در تقویت بنیه فرهنگی و اجتماعی جوانان تاکید کرد و گفت: این انتظار از رسانه ها می رود که با نیازسنجی و تقویت روابط بین جوانان و بخش های مختلف جامعه، انگیزه پیشرفت در جوانان را مهیا کنند.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیشگیری و مقابله با آسیب ها و بررسی مشکلات در حوزه جوانان به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
 

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از اختصاص ۱۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث خانه های جوان در استان خبر داد.

کد خبر 1114582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha