فاصله بین  مسئولان با مردم مورد نکوهش اسلام است/ مطالبه حق آبه کشاورزان

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: فاصله و جدایی مسئولان با مردم مورد نکوهش اسلام بوده و جز سیره معصومین نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» در جلسه تکریم و معارفه فرماندار اصفهان به تغییرات مدیریتی و رسیدگی به اوضاع مردم توسط مسئولان اشاره کرد و اظهارداشت: اتاق مدیران باید در دسترس ارباب رجوع و به روی همگان باز باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: در سیره رفتاری حضرت علی(ع) باید مسئولان پاسخگوی مردم باشند و محل کار آن پذیرای افراد و دغدغه ها باشد که فرماندار سابق اصفهان چنین منشی داشتند و ارتباط خوبی با مراجعین داشتند.

 

وی رفاقت مدیران نهادهای مختلف با مردم را مهم دانست و تصریح کرد: فاصله و جدایی مسئولان با مردم مورد نکوهش اسلام بوده و جز سیره معصومین نیست.

 

امام جمعه اصفهان بر تقویت چنین دیدگاه و عملکردی تاکید کرد و یادآورشد: کارکنان و مسئولان در رده های مختلف نسبت به نیازهای ارباب رجوع توجه کنند و برتری نسبت به آنان نداشته باشند و نباید مسئولیت برای آنان فرصت فخر فروشی بشود.

وی اضافه کرد: ارتباط نزدیک مدیران با مردم موجب رضایت حضرت حق و به قول امام صادق(ع) خداوند آنان را وارد می کند اما بر خلاف این اگر بشود سرنوشت بدی خواهیم شد.

 

*مطالبه حق آبه کشاورزان

 

عضو مجلس شورای رهبری با اشاره به دغدغه های شهرستان اصفهان گفت: آب و آلودگی هوا و فرونشست از جمله دغدغه های این منطقه است و سال ها است که مشکل آب وجود دارد و باید برای آن کار کرد.

وی ادامه داد: کشاورزان و مردم این موضوع را مطالبه کنند و فرماندار اصفهان به همراه دیگر مسئولان این موضوع را پیگیر باشد اما نباید این موضوع تبدیل به شکستن و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی شود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه کشاورزان به دنبال خسارت به دارایی ها و امکانات نیستند، تصریح کرد: برخی آنان را تحریک می کنند که دست به چنین اقداماتی می زنند.

در این آیین از خدمات «حسین سیستانی» فرماندار قبلی تجلیل و «محمدعلی احمدی« به عنوان فرماندار جدید اصفهان معرفی شد.

کد خبر 1114647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha