فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شد

استاندار اصفهان در حکمی محمدعلی احمدی را به عنوان فرماندار شهرستان مرکز استان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد علی احمدی با سابقه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان،معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الزمان(عج) و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به عنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شد.

 

«محمدعلی احمدی« در طی سال های گذشته عضو هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری بوده و همکاری در برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان به میزبانی اصفهان داشته است.

«حسین سیستانی« پیش از این فرماندار این شهرستان بود که دارای سوابق اجرایی فرمانداری و معاون استاندار اصفهان در کارنامه خود بود.

 

استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه شهرستان فرماندار اصفهان در سالن اداره کل راه و شهرسازی به فرصت طلایی و محدود خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: این دوران زود خیلی سریع می گذرد و اگر در خدمت مردم باشیم سبب  سعادت و عاقبت به خیری می شود.

سید «رضا مرتضوی« افزود: مدیران از این فرصت ها استفاده کنند و تغییرات فقط برای خدمت به مردم با شناسایی فرصت ها و رفع نقاط ضعف است و یک روز هم جلسه تودیع و معارفه همین مدیران تازه منصوب شده خواهد بود.

 

وی دوری از قضاوت نسبت به عملکرد مدیران قبلی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: در جلسات معارفه قصد بررسی و قضاوت مسئول سابق را نداریم و باید به دنبال خدمت باشیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه دوران جدید فرمانداری اصفهان باید بتواند در حد مدیریت قبلی و حتی بالاتر از آن باشد، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید به دلیل آشنایی با ابعاد مختلف نیازها و چالش های شهرستان اصفهان قادر به برنامه ریزی خوبی خواهد بود.

وی به واکسیناسیون در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: 74 درصد واجدین شرایط واکسینه شده اند که تلاش می کنیم این مسیر توسعه و رشد داشته باشد تا شاهد رفع برخی از محدودیت ها و تهدیدها علیه سلامت جامعه باشیم.

کد خبر 1114648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha