ماهیانه ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مستمری به حساب مددجویان سیستان و بلوچستان واریز می شود

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۴۸۷ هزار نفر در سیستان و بلوچستان از خدمات امداد بهره مند می شوند، گفت: ماهیانه ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مستمری به حساب مددجویان سیستان و بلوچستان واریز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سید مهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با حجت الاسلام پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 487 هزار نفر  در سیستان و بلوچستان از خدمات امداد بهره مند می شوند.

 

 مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات امداد به بخش های حمایتی، توانمندسازی و پشتیبانی تقسیم می شود، تصریح کرد: ماهیانه 100 میلیارد تومان به عنوان مستمری به حساب مددجویان در استان سیستان و بلوچستان واریز می شود.

 

عبادی تصریح کرد: رسیدگی به مادران باردار و شیردهی  که تحت پوشش نیستند ولی نیازمند به کمک هستند و فقر تغذیه ایی دارند که این مادران براساس یک سیستمی به کمیته امداد معرفی و در دوران بارداری و شیردهی حمایت مالی می شوند.

 

وی با بیان اینکه حمایت از فرزندان زیر 6 سال که دچار سوء تغذیه هستند از دیگر وظایف کمیته امداد است، افزود: با معرفی از مراکز بهداشت، کودکان 6 سال دچار سوء تغذیه ماهیانه نفری100 هزار تومان از کمیته امداد دریافت خواهند کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان یادآور شد: فقط در یک مورد در آغاز سال تحصیلی جدید 9 میلیارد و 500 میلیون تومان  برای 112 هزار  دانش آموز تحت پوشش  کمک هزینه تحصیل واریز شده است.

 

 عبادی با اشاره  به اینکه در بحث موفقیت فرزندان مددجویان در کنکور کارهای متفاوتی در حال انجام است، گفت: فرزندان مددجویان در آزمون موسسه قلم چی و دیگر موسسات شرکت کرده اند.

 

 وی افزود: 6 خوابگاه دانشجویی فعال داریم  که امیداوریم با برطرف شدن کرونا شاهد حضور دانش آموزان به صورت شبانه روزی در این خوابگاه ها باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 8  هزار و 875 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، ادامه داد: 60 سرفصل پژوهشی تعریف شده است.

کد خبر 1114687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha