کلاس های رایگان آموزش کاربردی در مسیر مد؛ از آموزش تا بازار کار

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سلسله نشست های تخصصی برخط (آنلاین) با عنوان «در مسیر مد از آموزش تا بازار کار» با گواهینامه معتبر و قابل استعلام به صورت رایگان برگزار می نماید.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ بخش علمی و دانشگاهی این کارگروه طی اطلاعیه ای از برگزاری سلسله نشست های تخصصی با عنوان در مسیر مد از آموزش تا بازار کار که  به صورت رایگان و با هدف کمک به کسب وکارهای حوزه مد و لباس و کشف استعدادهای هنری در دوره­های چند وجهی و کاربردی  خبر داد.

این نشست های تخصصی (در مسیر مد از آموزش تا بازارکار) با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه های کشور و اساتید متخصص مد و لباس به منظور توسعه و ترویج مفاهیم آموزشی و کاربردی مد و لباس با رویکرد شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان کشور در بستر فضای وب سایت  Lmspace.comبرگزار می شود.

با توجه به اینکه اهمیت مهارت آموزی در قالب اسناد بالادستی به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده و رهبر معظم انقلاب نیز مهارت آموزی و کارآفرینی را یک نیاز ملی دانسته اند، آموزش های ترکیبی و چند وجهی مهارتی در این طرح از نکات مهم، جدید و قابل توجه بوده و آموزش ها علاوه بر رویکرد مهارت محور، بعد کارآفرینی، اشتغال زایی و ایجاد کسب و کارهای کوچک را نیز به خوبی در نظر گرفته است.

توجه به مناطق محروم در حوزه هنر با برگزاری رایگان دوره های آموزشی هنر ـ صنعت مد و لباس فراهم آوردن بستری جهت ورود به بازار کار برای علاقمندان و جویندگان بازار کار، گامی در جهت محرومیت زدایی و توسعه عدالت فرهنگی برداشته شود. این رویکرد جریان توجه به مناطق محروم را استمرار و توسعه داده و به ایجاد اشتغال  و رونق کسب و کارهای کوچک کمک می کند.

در این طرح، آموزش فرهنگ و هنر مد و لباس به مثابه ابزاری مهم برای صیانت از آموزه های اصیل اسلامی ایرانی و تلفیق آن با هنر صنعت طراحی مد و لباس که در معرض خطر فراموشی هستند نیز مد نظر قرار گرفته است. همچنین دسترسی کامل به آموزش های اساتید حرفه ای و برجسته را برای تمامی علاقمندان در این مرز و بوم فراهم ساخته است.

تمامی اساتید و آموزشگاه­ها از این فرصت استثنایی می­توانند استفاده نمایند و تنها با برگزاری کارگاه آموزشی (ورکشاپ) به عنوان اسپانسر در این طرح بصورت رایگان معرفی شوند.

کارگاه های آموزشی (ورکشاپ ها) بصورت آنلاین و دروب سایت LMSSPACE.COM  بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری و تنها با داشتن دسترسی به اینترنت برگزار می­گردد. همچنین در جهت تسهیل دسترسی علاقمندان به محتواهای آموزشی فیلم ضبط شده برای همیشه در پنل کاربری هنرجو باقی خواهد ماند، ضمن اینکه ترافیک مصرفی اینترنت کاربران در وب سایت LMSSPACE.COM بصورت نیم بها و از حجم ترافیک داخلی آنها کسر می­گردد.

قابل ذکر است برای دریافت گواهینامه، هنرجو باید از ابتدا تا انتهای کلاس­ها حضور داشته باشد.

کد خبر 1114711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha