تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز خریداری شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز در شیروان خریداری شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 40 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و هاشمی رفسنجانی شیروان خریداری شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: موارد خریداری شده بالغ بر 40 قلم تجهیزات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به بیماران در بخش های مختلف بیمارستان می باشد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: نمونه هایی از این تجهیزات شامل اتوکلاو، دستگاه سونوگرافی، اتو آنالایزر، اکوسونوگرافی، تعدادی تخت بستری، دستگاه ونتیلاتور بزرگسالان و نوزادان، الکتروشوک، بونکر اکسیژن، ماشین بیهوشی و غیره است که نیاز مبرم دو  بیمارستان شهرستان بوده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینكه بیمارستان امام خمینی(ره) و هاشمی رفسنجانی شیروان به دو شهرستان شیروان و فاروج خدمات ارائه می دهد، تامین تجهیزات و خدمات رسانی بهتر به بیماران از اولویت های اصلی جهت رضایت مندی بیشتر مراجعین است.

 

وی تصریح کرد: اینک ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان 160 تخت و بیمارستان تخصصی هاشمی رفسنجانی 220 تخت است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: یک دستگاه اکسیژن ساز اهدایی سازمان بنیاد مستضعفان و یک دستگاه سی تی اسکن اهدایی سازمان جهانی بهداشت به دو بیمارستان شهرستان تعلق گرفت.

 

 

کد خبر 1114727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha