کمک بیش از یک میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به نیت امام رضا(ع) مبلغ یک میلیارد و ۴۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای کمک به محرومان هزینه کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در راستای رفع آلام محرومین، اظهار کرد:  خادمیاران رضوی این شهرستان، به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهربا بیان اینکه خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) نسب به تامین جهیزیه نوعروسان، تامین داروی بیماران، ویزیت بیماران، توزیع بسته های معیشتی، تعمیر و نوسازی مسکن محرومین، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، پرداخت بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها و...اهتمام ویژه دارند، افزود:خادمیاران و یاوران امام رضا(ع) به ۱۱۵ نیازمند در زمینه های مختلف خدمت رسانی کردند.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران این شهرستان بر مبنای توانایی‌های خود و عرصه و مصداق خدمتی که در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی انتخاب کردند، وارد فعالیت‌های عمومی و یا موضوعی شدند و اکنون منشاء خیر و برکت برای محرومین و نیازمندان شهرستان قائم‌شهر هستند، ادامه داد: به همت خادمیاران هشت کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از مازندران، طی شش روز گذشته، علاوه بر مهیا کردن تخت یک شکن و تشک های مواج و ویلچر برای قرار دادن در اختیار بیماران نیازمند، و همچنین، تعداد کثیری میز و صندلی برای برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی، جمعا به ارزش یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، کمک های متنوعی شامل تهیه و اهداء کارت هدیه و جوائز به دانش آموزان، ارائه خدمات دندانپزشکی توسط یاور رضوی و دارو و درمان و ایاب و ذهاب و انجام امورات شخصی بیماران و افراد محروم، کمک نقدی و بسته های ارزاق شده است.

 

فاضل زاده اضافه کرد: این سفیران رضوی، برپایی روضه ی خانگی در منزل شهید، قربانی گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع گوشت آن بین خانواده های کم برخوردار، آموزش خادمیاران در خصوص انتخاب عرصه ی خدمتی و نحوه شرکت در کلاس آموزش مجازی، تهیه و اهداء لوازم زندگی مانند تشک و بالش و فرش و ظروف به خانواده های بی بضاعت، تعمیر موتورسیکلت پدر خانواده برای امرار معاش و ... را نیز در این مدت به ارزش ۲۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در دستور کار خود داشتند.

 

وی فاضل زاده به نقش انکارناپذیر خیرین در تحقق اهداف خادمیاران رضوی اشاره و بیان کرد: کانون های محله ای خدمت رضوی شهدای قراخیل، مسجدالرسول(ص)، مطهری محله، چشمه سر، استرآباد و حضرت معصومه(س)، شهید عبدی و صادقی در ارائه ی این خدمات خداپسندانه ذیل پرچم حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) سهیم بودند.

کد خبر 1114738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha