برگزاری دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای ویژه طلاب در جهرم

حجت الاسلام پوردست از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای ویژه طلاب و روحانیون در جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «علی پوردست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نخستین دوره تربیت مربی سواد رسانه ای ویژه طلاب و روحانیون مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم افزایش سواد رسانه‌ای و توانمندی در ارائه راهکارهای مدیریت رسانه را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد و افزود: اعزام های تبلیغی در این زمینه با اولویت افراد شرکت کننده در دوره آموزش سواد رسانه ای است.

 

وی با اشاره به اینکه افراد شرکت کننده این دوره گواهینامه دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: همچنین ممتازین دوره به عنوان استاد سواد رسانه‌ در مساجد، پایگاه ها و مدارس علمیه سطح استان به کار گیری می شوند.

 

حجت الاسلام پوردست به سرفصل های این دوره آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: فضای مجازی فرصت‌ها و تهدیدها، زمینه‌های مدیریت رسانه، سواد رسانه‌ای، راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده، روانشناسی و رسانه، افکار عمومی و جنگ روانی از سرفصل های این دوره آموزشی است.

 

وی از طلاب دغدغه‌ در حوزه مطالعات رسانه، خصوصاً بحث راهکارها برای شرکت در این دوره دعوت کرد و گفت: مبلغین حوزه علمیه جهت توانمندی در ارائه جذاب در تبلیغ و مربیان و اساتید سواد رسانه‌ای برای تمام گروه‌های مخاطب می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

کد خبر 1114751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha