پویش«خانه گرم» به منظور تامین وسایل گرمایشی برای نیازمندان زنجانی اجرا می شود

محمدی از اجرای پویش «خانه گرم» جهت تامین ۸۰۰ بخاری و وسایل گرمایشی برای نیازمندان خبر داد و گفت: خیرین و مرم نیک اندیش زنجان چون گذشته در کنار اقشار آسیب پذیرو جامعه هدف بهزیستی بوده و گرمابخش خانه های آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم  برخورداری قشر نیازمند از لباس گرم و امکانات گرمایشی گفت: این پویش از ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر  اجرا می شود و اجرای چنین طرح هایی بخصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، می تواند گرما را به خانه نیازمندان هدیه دهد و از بیماری و سرمازدگی کودکان جلوگیری کند.

 

محمد محمدی با اشاره به محددود بودن منابع بهزیستی در این حوزه، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که جامعه را فرا گرفته و همچنین وجود شرایط سخت بیماری کرونا، نباید نیازمندان را فراموش کنیم و امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار  در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت نمایند.

 

این مسئول به طرح شکرانه سلامت از جمله طرح های اجرا شده توسط این معاونت اشاره و کرد یادآورشد:در این طرح مبلغ مشخصی ازحقوق کارکنان دولت با رضایت آنان وباهماهنگی دستگاههای اجرایی استان کسر و به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان به منظورکمک به مددجویان بهزیستی استان واریز می شود.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۶۸۴ نفر از کارکنان دولت در این طرح مشارکت دارند که ماهانه بخشی از حقوق این خیرین جهت تامین نیازهای ضروری نیازمندان هزینه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی با شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ و شماره شبا IR۲۶۰۱۰۰۰۰۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸  به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان نزد بانک مرکزی آماده ی دریافت کمک های همشهریان هستند.

 

 

کد خبر 1114757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha