مراسم استقبال از خانواده شهید «نقدی‌پور» به تعویق افتاد

فلاحی گفت: آئین استقبال از خانواده شهید «جهانگیر نقدی‌پور» که قرار بود روز پنج شنبه ۲۰ آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

سرهنگ« غلامرضا فلاحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در همین رابطه گفت: قرار بود مراسم استقبال از خانواده شهید «جهانگیر نقدی‌پور» روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شود که به دلیل عدم آمادگی خانواده شهید به زمان دیگری موکول شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: زمان جدید مراسم استقبال از خانواده شهید جهانگیر نقدی‌پور متعاقبا اعلام خواهد.

 

وی با اشاره به اینکه شهید جهانگیر نقدی‌پور از شهدای احراز هویت‌شده شهدای گمنام به خاک سپرده شده در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است، افزود: پیکر پاک این رزمنده شهید پس از ۳۹ سال از زمان شهادت، پس از ۲ مرحله انجام آزمایشات DNA از شهدای گمنام و خانواده ‌های شهدای جاویدالاثر و اعلام نتیجه آن از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح شناسایی شد.

 

گفتنی است؛ شهید جهانگیر نقدی پور، فرزند صیدمراد، متولد ۱۳۴۲، از شوش به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید به‌ عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۸۵ در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دفن شد.

 

 

کد خبر 1114772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha