کانون الغدیر آبدانان  کانون برتر طرح ملی شنبه های کتاب شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهر آبدانان به عنوان کانون برتر طرح ملی شبنه های کتاب معرفی شده است.

حجت الاسلام « علی  چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کانون  فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان استان ایلام جز 36 کانون برتر کشور در طرح ملی شنبه های کتاب در سال 99  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور معرفی شده است.

 

وی با بیان اینکه کانون الغدیر شهرستان آبدانان کانون تخصصی کتابخانه ای از کانون های فعال استان در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی است، گفت:  این کانون با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین مسابقات کتابخوانی در سطح شهرستان، نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه ایفا می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: این کانون با فراهم آوردن فضای کتابخوانی مناسب برای جوانان و نوجوانان شهر آبدانان و به ویژه تهیه کتاب های کمک درسی، موجب حضور نسل جوان در فضای معنوی مسجد شده است و در کنار فعالیت کتابخوانی، نقش خود را در هدایت و تربیت جوانان و نوجوانان به خوبی ایفا می کند.

 

حجت الاسلام چراغی پور با تاکید بر اینکه اعضای کانون الغدیر همواره در برنامه ها و فعالیت های کتاب و کتابخوانی ستاد  حضور فعال دارند، تصریح کرد: 11 نفر از اعضای این  کانون نیز در مسابقات کتابخوانی بهارانه فهما برگزیده شدند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی شنبه های کتاب به عنوان یکی از طرح های محوری ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی، افزود: در این طرح، هر هفته روز های شنبه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نبست به معرفی یک کتاب به اعضای کانون اقدام می کنند که اعضای کانون الغدیر مشارکت بسیار خوبی در اجرای این طرح داشته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه کانون الغدیر در اجرای این طرح، به عنوان یکی از کانون های برتر کشور  معرفی شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این کانون با اجرای برنامه مختلف فرهنگی و هنری توانسته اعضای بسیاری از کودکان و نوجوانان  جذب نماید.

کد خبر 1114782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha