شیراز در افق ۱۴۰۴ شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت باشد

طاهری گفت: در افق شهر شیراز در سال ١۴٠۴ شیراز با استفاده از ظرفیت های مذهبی خود باید شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (چهارشنبه 19 آبان) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: سند رویکردی شورای شهر شیراز در ٧٢ بند تدوین تهیه و برای تصویب به فرمانداری شیراز ارسال شده و در صورت تایید فرمانداری به عنوان یک قانون در رسانه ها منتشر می شود تا مردم از ٧٢ رویکرد شورا طی چهار سال آینده مطلع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای تعیین تکلیف سند توسعه و رویکردهای شورای شهر شیراز در دوره ششم تمامی روسای کمیسیون نقش ویژه خود را ایفا کرده اند.

وی اضافه کرد: در این سند، موضوعاتی مانند نقد شهری، توجه به سالمندان، حمایت از ایجاد سازمان های مردم نهاد، احیا و ارتقای نظام محله محور، توانمندسازی افراد آسیب پذیر اجتماعی، انسجام نیروهای انقلابی در مدیریت خدمات شهری، توسعه خدمات شهری، تکریم بی منت مردم و توجه به بافت های فرسوده شهری مورد توجه قرار گرفته است.

طاهری ادامه داد: پیگری باغات شهری، مدیریت جامع شهری، چابک سازی مدیریت شهری و احیای بافت های فرسوده شهری از بندهای قرار گرفته در سند رویکردی شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم است.

وی تاکید کرد: بر اساس بندهای این سند باید تمامی کمیسیون های شورای اسلامی شهر، برنامه های عملیاتی را ارائه کنند تا پس از تصویب به شهرداری شیراز ابلاغ و زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.

طاهری تصریح کرد: در افق سال ١۴٠۴ شیراز با استفاده از ظرفیت های مذهبی خود باید شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت باشد.

کد خبر 1114790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha