۱۵ سوئیچ در خراسان جنوبی به روز رسانی شد

مدیر مخابرات منظقه ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ سوئیچ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در خراسان جنوبی جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر در حوزه تلفن ثابت خانگی به روز رسانی شده است.

«حسن آذری نصرآباد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در تمامی شهرهای خراسان جنوبی بحث تلفن ثابت خانگی به روز رسانی شده است.

 

مدیر مخابرات منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به تعداد سوئیچ های به روزرسانی شده در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 سوئیچ با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در خراسان جنوبی جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر در حوزه تلفن ثابت خانگی به روز رسانی شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در راستای افزایش کیفیت تلفن های ثابت خانگی در استان بحث به روز رسانی کابل های فیبرنوری به خصوص در مناطق حاشیه ای شهر بیرجند از جمله امیرآباد، چهکند، حاجی آباد و دستگرد در دستور کار طی سال جاری قرار داشته است.

 

آذری نصرآباد با بیان اینکه 290 هزار مشترک فعال تلفن ثابت خانگی در استان وجود دارد، ادامه داد: در خراسان جنوبی 80 هزار شماره خالی وجود دارد و مشکلی در زمینه ظرفیت تلفن ثابت در این استان نداریم.

 

مدیر مخابرات منطقه ای خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: با راه اندازی سوئیچ های جدید در زمینه تلفن ثابت مردم خراسان جنوبی می توانند از خدمات مخابراتی جدید استفاده کنند.

کد خبر 1114835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha