بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند

جهانگیری گفت: صنعتگران دغدغه‌های به‌حقی در حوزه تسهیلات بانکی دارند که لازم است بانک‌ها همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران در حوزه پرداخت تسهیلات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) در نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی اظهار کرد: مسئولان شهرستان اندیمشک حامی سرمایه‌گذاران هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: صنعتگران دغدغه‌های به‌حقی در حوزه تسهیلات بانکی دارند که لازم است بانک‌ها همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران در حوزه پرداخت تسهیلات داشته باشند.

 

وی با بیان اينکه در شهرستان اندیمشک تمام مسئولان هماهنگ هستند و در یک راستا در جهت پیشبرد اهداف شهرستان و ایجاد اشتغال گام بر می‌دارند اذعان کرد: در جهت‌ کاهش نرخ بیکاری در شهرستان اندیمشک، ده‌ها پروژه اشتغالزایی با حجم سرمایه‌گذاری چندین هزار میلیاردی در شهرک صنعتی در دست احداث است.

 

جهانگیری یاد آور شد: طی سال‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته و با جذب سرمایه‌گذاران، تحولات عظیمی در حوزه تولید و اشتغال شهرستان اندیمشک رخ داده است.

 

کد خبر 1114950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha