ارتقای زیرساخت های همراه اول در شهرستان زابل

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه زابل از ارتقای زیرساخت های همراه اول در این شهرستان خبر داد.

مرضیه معین افشار امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در حوزه افزایش پهنای باند و افزایش سایتهای همراه اقدامات خوبی نظیر نصب تکنولوژی های جدید 3g در ۲۵ سایت، افزایش پهنای باند 4G در ۲۵ سایت در شهر زابل در حال انجام است.

وی از  افتتاح سایت های جدید فاطمه الزهرا(س)واقع در خیابان زال زابل خبر داد و گفت: این سایت   برقرار و در حال سرویس دهی است.

معین افشار ادامه داد: سایت امیر اباد نیز  بتن ریزی انجام شده و اماده ی نصب دکل و کانکس است همچنین سایت معصوم اباد نیز اماده انجام عملیات بتن ریزی و نصب دکل و کانکسیم می باشد.

وی گفت: در خیابان هیرمند شمالی نیز (انتهای خیایان هیرمند)که به شدت دچار مشکل انتن دهی هستیم و در حال نصب تجهیزات جدید هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه زابل تصریح کرد: در محدوده اداره فرهنگ و ارشاد زابل (مسیر دانشگاه ازاد پشت ساختمان ارشاد ) هم به شدت مشکل انتن دهی وجود دارد و  با توجه به نبود سایت در نزدیکی محل مذکور ومشکل عدیده ی مردم در خصوص انتن دهی؛ زمین کارشناسی شده که از سمت شهرداری باید  برای اجرای عملیات تحویل گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه زابل گفت: کل مسیر از سمت خراشادی(مسیر کوه خواجه)شهر علی اکبر، تیمور اباد، فیروزه ای و مسیر کرباسک که مربوط به حوزه ی زابل،محمد اباد،جزینک،قلعه کنگ،قلعه کهنه وتا انتهای مسیر به سمت زهک با پیمانکاری قرارگاه خاتم(پیمانکار مخابرات) درحال اجرای فیبر است که تمام این مناطق  و البته روستاهای اقماری از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند و مشکل ارتباطی مردم کامل حل و پهنای باند به شدت افزایش پیدا می کند.

کد خبر 1114959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha