ضرورت حمایت از کارخانه ماشین سازی و احیای کامل آن

زیویار، با اشاره به اینکه مشکلات کارخانه ماشین سازی در حال انجام است، گفت: توسعه خط تولید و احیای کامل آن نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«فرهاد زیویار»، امروز(19آبان)، در بازدید از مجموعه ماشین سازی خرم آباد جمع خبرنگاران بر ضرورت حمایت از این کارخانه تأکید کرد و اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات کارخانه ماشین سازی و توسعه خط تولید نیازمند حمایت است.

 

استاندار لرستان به مشکلات حقوقی و تکمیل تجهیزات کارخانه که در حال انجام است اشاره کرد و افزود: با حمایت از این کارخانه مشکلات تا چند ماه آینده برطرف می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این مجموعه در صنعت خودروسازی، پل سازی، فولاد و لوله سازی فعال است، عنوان داشت: حدود ۷۰ نفر در آن  مشغول به کار هستند که این تعداد در شرایط استاندارد باید ۲۵۰ نفر باشد.

 

زیویار خاطرنشان کرد: پس ازسفر گذشته آیت الله رییسی به لرستان مسائل حقوقی و مالیاتی ماشین سازی با سرعت رفع شده و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

 

وی یادآور شد: تاکنون بدهی های مالیاتی ماشین سازی پرداخت، جریمه‌های آن با کمک سازمان های مدیریت و برنامه ریزی و امور مالیاتی بخشوده شده است.

 

استاندار لرستان افزود: این مجموعه نیاز به حمایت دارد تا مشکلات موجود ظرف چند ماه آینده برطرف و با نصب دستگاه های وارداتی و انجام کارهای فنی توسط کارشناسان، راه اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه نوسازی، تنظیف و به روزرسانی این مجموعه زمان بر است، گفت: در راستای افزایش سرعت عمل و راه اندازی کامل شرکت، قرار است که تسهیلاتی در سفر آتی رییس جمهوری برای این مجموعه در نظر گرفته شود.

کد خبر 1114967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha