توجه به فرهنگ دینی و بومی اولویت کاری ارشاد مازندران است

زارع توجه به فرهنگ دینی و بومی رااز اهداف اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دانست که باید سرلوحه کار ادارات شهرستان ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۱۹آبان) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در مجتمع دیدی شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: سیاست اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تثبیت جایگاه واقعی فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره گیری از ظرفیت های جوانان متخصص و انقلابی است و قرار است با دستور رئیس دولت سیزدهم آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» تمامی بودجه های فرهنگی با نظارت و مسئولیت ارشاد بشود که این اتفاق مبارکی است  و هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد بودجه فرهنگی کشور به ارشاد تعلق می گیرد.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان، خواست  تعامل  لازم را با دیگر دستگاه ها ،ائمه جمعه ، هنرمندان و فرهیختگان در راستای اهداف فرهنگی و هنری برقرار نمایند .

 

 

زارع با تبریک به همکاران خود برای کسب رتبه برتر در شورای فرهنگ عمومی کشور از آنان خواست نگاه ویژه به این شورا در شهرستان داشته باشند .

 

 

وی افزود: قرار است با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، شورای اطلاع رسانی در شهرستان ها به دبیری ارشاد تشکیل شود که باید از ظرفیت های ارشاد در این زمینه به صورت بهینه استفاده شود.

 

 

زارع توجه به فرهنگ دینی و بومی رااز اهداف اصلی آن اداره کل دانست که باید سرلوحه کار ادارات شهرستان ها قرار گیرد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درپایان اظهار کرد: هفته مازندران اتفاقی مبارک در استان بود که با جشن باستانی بومی تیرماه سیزده شو و۱۴ آبان سالروز تاسیس حکومت علویان در تبرستان تا ۲۱ آبان سالروز میلاد شاعر بزرگ مازندرانی ؛ نیما یوشیج با اجرای برنامه های گوناگون فرهنگ و هنری برگزار می شود که این هفته در میان مردم مازندران جایگاه خود را تثبیت کرده که جای بسی خرسندی است.

کد خبر 1114988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha