نمی‌توان نقش مردم گچساران در مبارزات انقلاب را  نادیده گرفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران یکی از شهرهای موثر در مبارزات انقلابی بود و نمی‌توان نقش مردم این شهرستان را در مبارزات انقلابی نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره شهدای قیام 19 آبان ماه 57 شهرستان گچساران شامگاه چهارشنبه (19 آبان ماه) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

 

«سید علی احمدزاده» در این یادواره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گچساران یکی از شهرهای موثر در مبارزات انقلابی بود و نمی‌توان نقش مردم این شهرستان را در مبارزات انقلابی نادیده گرفت و اگر به تاریخ رجوع شود، به خوبی رشادت‌های این مردم دیده می‌شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامهف با بیان اینکه کار در نظام اسلامی یک فرصت الهی است، اظهار کرد: خون‌های زیادی بر زمین ریخته شد تا این انقلاب به پیروزی رسید و اکنون هم مدیران و مردم باید پای کار باشند تا انقلاب اسلامی بیش از گذشته مسیر تعالی را ادامه دهد.

 

در حال تکمیل .......

کد خبر 1114998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha