واکسیناسیون ۸۳ درصد جمعیت دانش‌آموزان اندیمشک در مقابل بیماری کرونا

جهانگیری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک تزریق شده است گفت: ۸۱ درصد جمعیت هدف و ۸۳ درصد جمعیت دانش‌آموزان اندیمشک در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه چهارشنبه (۱۹ آبان) در نشست قرارگاه ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه عادی‌انگاری سبب کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین شهروندان شده که این نشانه زنگ خطر برای موج جدید کرونا است اظهار کرد: ارائه خدمات در ادارات و نهادهای دولتی منوط به همراه داشتن کارت واکسیناسیون است و ادارات و نهادهای دولتی ملزم به اجرای این دستورالعمل هستند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به هشدار ستاد مدیریت کرونا استان خوزستان مبنی به قرار گرفتن ۲ شهر همسایه اندیمشک، پلدختر در استان لرستان و دره‌شهر در استان ایلام در وضعیت قرمز، ضرورت دارد شهروندان از سفر به این شهرها پرهيز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک تزریق شده است اذعان کرد: ۸۱ درصد جمعیت هدف و ۸۳ درصد جمعیت دانش‌آموزان اندیمشک در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

 

جهانگیری از تمامی شهروندان خواست همانند گذشته همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان اندیمشک داشته باشند و ضمن استفاده از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی عنوام کرد: سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی از ظرفیت یگان موتوری خود در جهت واکسیناسیون محله به محله در مناطق کم برخوردار شهرستان اندیمشک استفاده کند.

 

«احسان کریم‌پور» نيز بیان کرد: با توجه به عملکرد بسیار خوب شهرستان اندیمشک در طرح شهید سلیمانی، اندیمشک به شهر پایلوت این طرح در استان انتخاب شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی، با استفاده از ظرفیت بسیج محلات برای تکمیل واکسیناسیون در اندیمشک استفاده می‌شود.

 

کد خبر 1115003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha