مصو‌به‌ای مبنی بر تهاتر مطالبات راه‌ با شهرداری کاشان وجود ندارد

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در پی انتشار خبری از سوی رئیس شورای شهر کاشان مبنی بر تهاتر مطالبات راه و شهرسازی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، در پی صدور حکم خلع ید و قلع و قمع سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، خبری از سوی رئیس شورای اسلامی شهر کاشان منتشر و وی مدعی انجام تعهدات توسط شهرداری شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همچنین ادعای تهاتر مطالبات راه و شهرسازی را نیز مطرح کرد، در این باره معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان توضیح داد: در خصوص مبحث تهاتر هیچ گونه سوابقی مبنی بر طرح این موضوع در هیات نمایندگی استان وجود ندارد.

 

مجتبی آراسته افزود: در سنوات گذشته درخواست‌هایی از سوی شهرداری کاشان مبنی بر خرید عرصه سازمان رفاهی تفریحی این شهرستان ارسال شده است که با توجه به تصرف این زمین، موضوع به تصویب هیات نمایندگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان نرسید.

 

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه این اداره همواره همکاری لازم را با شهرداری داشته است عنوان کرد: در طرح تعریض خیابان ورودی ابوزیدآباد، دو هزار و ۷۰۰ مترمربع از اراضی راه و شهرسازی با مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن به این موضوع اختصاص داده شد و در مقابل طی صورتجلسه‌ای شهرداری کاشان متعهد شد تا پایان سال ۱۳۹۳ ساختمان چهار طبقه راه و شهرسازی این شهرستان را احداث کند لیکن این اقدام از سوی شهرداری انجام نپذیرفته و ساختمان به صورت نیمه کاره رها شده است.

 

وی اضافه کرد: مبحث تهاتر بهای زمین سازمان رفاهی تفریحی در قبال آماده سازی کلی شهرک خاتم الانبیا مسکن مهر کاشان توسط شهرداری، به لحاظ برآورد هزینه‌ای، امکان پذیر نیست و در این باره مصوبه‌ای وجود ندارد لذا تعهدات شهرداری در خصوص عرصه این سازمان همچنان پا برجاست.

 

آراسته بیان داشت: مستندات ارائه شده از سوی شهرداری کاشان به دادگستری مبنی بر عمل به تعهدات، مورد قبول قاضی پرونده واقع نشده است و اجراییه صادر شده که لازم‌الاجرا است./

کد خبر 1115039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha