ورود سامانه بارشی به استان قزوین

مهدیخانی گفت: بر اساس هشدار صادر شده از سوی سازمان هواشناسی سامانه بارشی از پنجشنبه ۲۰ آبان وارد استان قزوین شده و تا اواخر روز جمعه ۲۱ آبان فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «قدرت الله مهدیخانی» با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان بیان کرد: بر اساس هشدار صادر شده از سوی سازمان هواشناسی سامانه بارشی از پنجشنبه 20 آبان وارد استان قزوین شده و تا اواخر روز جمعه 21 آبان فعالیت خواهد داشت و این سامانه بارشی کل استان را تحت تاثیر قرار می دهد

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارشی در استان، بارش برف و باران را به خصوص در ارتفاعات به همراه کولاک و مه خواهیم داشت.

 

وی اعلام کرد: انتظار می رود هم استانی از صعود به ارتفاعات، کوهنوری و تردد غیرضرور در مسیرها خودداری کنند و در صورت ضرورت هم وسیله نقلیه خود را به ز نجیر چرخ مجهز کرده و لباس گرم، تجهیزات ایمنی و جیره خشک به همراه داشته باشند.

 

مهدیخانی یادآور شد: همچنین به هم استانی های عزیز توصیه می شود از سالم بودن سیستم گرمایشی به ویژه بخاری گاز سوز خود اطمینان حاصل کنند تا شاهد حوادث ناشی از گاز گرفتگی نباشیم.

کد خبر 1115040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha