توجه به ظرفیت منابع انسانی سبب توسعه همه جانبه می‌شود

حسن‌نژاد توجه به ظرفیت منابع انسانی را سبب توسعه همه جانبه دانست و گفت: لازم است تقویت حوزه منابع انسانی در دولت سیزدهم مورد توجه استاندار مازندران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین حسن‌نژاد» امروز(۲۰آبان) در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تلاش و زحمات احمد حسین زادگان در سمت استانداری مازندران در تاریخ استان همانند سایر خدماتی که استانداران گذشته داشتند ثبت و درج خواهد شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در زمان تحریم‌ها و شیوع کرونا بخش عمده‌ای از کارها ممکن است تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته باشد اما نتوانست مارا از  برنامه‌های از پیش تعیین شده دور نگه دارد، افزود: نگاه فرا بخشی استاندار دولت سیزدهم  می توانند منشا تحول و توسعه پایداردر استان مازندران باشد.

 

 

وی ضمن قدردانی از زحمات احمد حسین زادگان استاندار منتخب دولت دوازدهم یادآور شد: در زمانیکه حسین‌زادگان مسئولیت استانداری را داشتند تلاش کردند با یک باز تغییری در حوزه متغیرهای مربوط به ایجاد رضایتمندی عمومی و اجتماعی و همراه با آن کارایی تعریف جدیدی از حوزه‌های مختلف داشته باشد.

 

 

این مسئول خاطر نشان کرد: در حوزه امنیت تمام نگاه عمومی که اساسا بحث مربوط به کارایی و در کنار آن احساس رضایت عمومی است می‌تواند توسعه همه جانبه را فراهم کند.

 

 

حسن‌نژاد ادامه داد: ما در حوزه های زیر ساختی شاهد آغاز تحول بوده‌ایم و برخی کارهای بزرگ انجام و برخی در حال انجام است باعث می‌شود در مجموعه نگهداری در حوزه زیر ساخت استان افزایش بهره وری داشته باشیم.

 

 

وی با تاکید براینکه پاسخگو بودن مدیران در بحث رضایت عمومی می‌تواند کارایی ایجاد کند، اظهار کرد: با توجه به اثر گذاری موئلفه‌های اجتماعی توجه این است که با ایجاد یک اتفاق نظر جمعی در این حوزه گام‌های اساسی برداشته شود.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، شکل گیری نهادهایی که می‌توانند به مشارکت کمک کنند را یکی از موئلفه‌های خدمات عمومی دانست و گفت: دقت نظر شد همواره  نقش نیروهای متخصص و سازمان‌های مردم نهاد برای افزایش رضایت عمومی اثر گذار باشد که در حوزه نهاد سازی در حوزه روستاها بیش از  دو هزار و 500  نهادهای مردمی فعال است که می‌تواند فرهنگ مشارکت را در استان به عنوان فرایند جدی تعقیب کند.

 

 

این مسئول گفتمان مشترک را یکی از مؤلفه‌های حوزه فعالیت سیاسی در استان مازندران دانست و افزود: مجموعه همفکری نخبگان استان می‌تواند در توسعه مازندران کمک حال باشد و هزینه‌ها را کمتر کند.

 

 

حسن‌نژاد ادامه داد: این نگاه‌ها توانست در کنار استعدادی که در استان وجود دارد نه تنها در بخش‌هایی از سایر استان‌ها هیچگونه ریزش سرمایه اجتماعی نداشتیم بلکه دربرخی جاها با افزایش سرمایه مواجه بودیم.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاهی که در حوزه سیاسی و اجتماعی وجود داشت این بود که بپذیریم ظرفیت بی‌نظیر استان مازندران منابع انسانی است و لازم است به تقویت این جریان در توسعه و سیاست‌های دولت سیزدهم توجه شود.

 

کد خبر 1115072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha