درخشش دانش‌آموزان اندیمشکی در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر»

صادقی گفت: ۲ دانش‌آموز از شهرستان اندیمشک در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» خوش درخشیدند و توانستند در میان نفرات برتر محورهای تصویرگران مهربانی و نامه‌ای به پدر قرار گیرند.

«روح‌الله صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: ۲ دانش‌آموز از شهرستان اندیمشک در پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» خوش درخشیدند و توانستند در میان نفرات برتر محورهای تصویرگران مهربانی و نامه‌ای به پدر قرار گیرند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: در این پویش، «محدثه بهاروندمطلق» عضو انجمن فیلم دانش‌آموزی کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک از دبیرستان فرزانگان در محور تصویرگران مهربانی و «محمدطاها بزرگمهر» عضو انجمن شعر و داستان این کانون از دبیرستان امام حسین (ع) در محور نامه‌ای به پدر، جزو نفرات برتر بودند.

 

وی اذعان کرد: کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک در بین کانون‌های خوزستان رتبه اول در زمینه تولید محتوا را کسب کرد و آئین تجلیل از مدیر این کانون با حضور فرماندار برگزار شد.

 

صادقی از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ۱۳ آبان بین دانش‌آموزان ابتدایی در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: ۲۲۷ نفر در این مسابقه شرکت کردند که در پایان به ۳ اثر برتر جوایزی اهدا شد.

 

وی با بیان اينکه پویش «به رنگ مدرسه» در راستای ایجاد مشارکت دانش‌آموزی جهت ساخت مدرسه با ارسال نقاشی و ایجاد انگیزه نوعدوستی برگزار شد عنوان کرد: در این پویش، استان خوزستان با قریب ۵۰ درصد نقاشی‌های ارسال شده، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک یاد آور شد: اندیمشک به عنوان یکی از شهرهای تاثیرگذر در کسب این رتبه محسوب می‌شود و از میان هفت برنده استان خوزستان در این پویش، سه دانش‌آموز از این شهرستان بودند.

 

کد خبر 1115081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha