۷۳ باب کتابخانه در کانون های مساجد استان زنجان فعال است

حجت الاسلام یارمحمدی از فعالیت ۷۳ باب کتابخانه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته کتابخوانی نیز مسابقات کتابخوانی در بین کانون های مساجد استان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و کمک به افزایش سرانه مطالعه یکی از رویکردهای ستاد کانون های مساجد محسوب می شود که در این زمینه اقداماتی نیز در قالب رویداد ملی فهما انجام می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به اجرای طرح شنبه های کتاب در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اشاره کرد و افزود: مخاطبان این طرح، اعضای کانون های فرهنگی و هنری و فعالان در حوزه مساجد است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح در بین الصلاتین اجرا می شود، گفت: به همین منظور امام جماعت مسجد کتابی برای مطالعه معرفی می کند و ضمن قرائت چکیده ای از آن، نمازگزاران را به مطالعه آن دعوت می کند.

 

به گفته وی، در این طرح ائمه جماعت شرکت کننده می توانند فایل های تصویری از قرائت کتاب های انتخاب شده را به ستاد هماهنگی کانون های مساجد زنجان ارسال کنند که از بهترین فایل ارسالی تقدیر می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ضمن اشاره به آثار و برکات این طرح در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه ادامه داد: خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این طرح هستیم.

 

وی از فعالیت 73 باب کتابخانه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد و یادآور شد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند از این کتاب ها که در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و آموزشی است بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مسابقات کتابخوانی در بین کانون های مساجد استان اجرا می شود.

کد خبر 1115085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha